Oj....

Hejhej!
Läget med ner dåh?
Ja har haft så mycket läxor på sistone ;)
Men det är faktiskt sant.
Men april har varit bästa månaden och den sämsta.

10 April så fyller Nala år

22 April så fick jag stickan genom handen och pekfingret

16 April så hade vi nordiska skol spelen. Och jag kom vidare

17 April så öppnas resturangen Jambokula

19 April så fick vi överdragningsklädderna

21 April Nordiska skol spelen och jag kom vidare. Det började snöa också

23 April sovmorgon

25 April bio med Sofia vi såg på kick ass!

29 April nordiska skol spelen och jag blev inte uttagen.( men jag kom vidare till alla andra träningar, först var vi 30 sen så blev vi 44 sen så blev vi 22 sen så blev vi 15. Och då blev jag inte utaggen)

30 April BLACKEBLIXTEN! Och valborg!


 Mer bilder av Bea
 Fint....
Jupp men nu ska jag klä på mig matchklädderna.
Jag ska till blacke blixte,.
Den börjar 17.00 och sluat 02.00 :D
Najsigt asså!


Trevlig valborg ni andra :D



Hejdå



Puss<33



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0