4 sprutor. GUUUD VILKEN DAG ASSÅ!!

Hejhej!
What a day! Gosh :D
Hahha men det hände i idrotts lektionen.
Vi skulle ha en tävling. Man skulle bygga en plint. Men man måste plocka isär delarna. Sen ta en del och springa till andra sidan. Och bygga den där.
Jag tog en sån där väldigt snabbt. Och fick  en trä sak GENOM handen och pekfingret( början av pekfingret)
Först så kunde man ta ut en väldigt stor bit. Gjorde skit ont. Sen så var de kvar. Jag visste att den hade gått igenom...

Den stack liksom ut en liten bit. En sticka
Så jag och min gympalärare gick till skolsyster. Men de var inte där-.- Så vi gick ner till expeditionen. Där ingen var där heller men hittade typ nån som jobbade där. Hon sa att vi skulle till husläkaren.
Nära skolan. Så jag och min Julia(Jessica hade kastat en boll på hennes finger) och gympaläraren.
Så doktorn sa att de inte ville dra ut för att den var nära en nerv typ. Och om de drog så kanske det fanns rester kvar som skulle bli infekterad.
Hon skickade mig till astrid lindgrens sjukhus.
Så mamma hämta mig..

Vi åkte dit. Fick berätta hela historien till de.
Sen så tog hon en pincett. Men den satt fast.
Så hon tog bedövning. Guud det gjorde så himla ont.
Asså känslan är HEMSK. Asså guud det går inte att förklara. Och när hon sprutade in så spändes det.
Först tog hon två sprutor. Som skulle räcka.
Men det gjorde fortfarande ont så hon tog en till. Vi fick vänta en stund...
Men gjorde fortfarande ont så hon tog en till.
Då gjorde det inte så ont. 4 gånger tog hon spruta ;((
Hon tog en kniv. Skar 4 centimeter!!
Tog en tång försökte ta ut den men det gick inte så hon skar det djupare. DÅ fick hon ut den.
Det var 2 och en halv centimeter kvar stickan asså.
Mamma var vid min sida hahah :) Hon blev typ rädd. Eller tänk er ser sin dotter ligga. Och doktorn typ skär....
Ohhh.
Men nu är den borta. Men det kan typ vara lite kvar. Men jag HOPPAS VERKLIGEN inte det.
Nu har jag typ nån typ av bandage som skyddar den.


Jupp...



Hejdå



Puss<33


Kommentarer
Kenneth

Stackars dig!

Och du som ska spela match i basketen på lördag.

Krya på dig!

2010-04-15 @ 21:54:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0