The reader med sockerkaka! Mums:P

Tjena morsen!
Idag har jag spelat match, hjälpt mamma med cateringen.
 Jag har pluggat på spanska,engelsa och fysik. Jag har kollat på film, den var inte så bar den heter the reader. Den handlar om en 15 åring kille som blir sjuk när han skulle komma hem från skolan sen så hjälper en 30-åring kvinna honom. Sen så aa.

Den var lite spännande men inte så himla mycket. Men bra.
Jag bakade en sockerkaka ochså. Med smak av citron. Den blev jättegod. Det blev mycket över ochså. Mer än halva kakan.
Nu sitter jag i mitt rum och tänker på att om 4 minuter är det söndag. Blää sen är det skolan.
Imorgon har jag ochså match. Mot alvik. Hehe vi har vunnit de en gång med vårt kvarterslag. Nu ska vi möta de med utvecklingslaget. Vi får väl se hur det går.
Nu tänker jag gå och snarka lite. zzzzzzzzz......ZZZZZZZZZZZZ...............zzzzzzzzzzZZZz. Precis sådär!



Hejdå



Puss<33


Ps.Gunesh om VI VANN MED 61-17 Det är synd att vi inte slog vårt rekord. Det är 65.:
Nej vårt rekord är faktiskt 64 poäng. Nej jag bara skoja men vårt rekord är 64. var e bilderna på miig som du skulle lägga uut??



Svar: Vilka bilder??<3<3 Juste jag har inte fått de av Kenneth än. Men när jag får de så lägger jag ut de på bloggen!
Ps. Bilder kommer imorgon morgon!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0