Mycket har hänt!

Hejhej!
Jag skrev ju att jag har varit upptagen och inte hann att skriva så mycket eller jag skrev ju ingenting! Men nu är det helg så jag ska försöka skriva så mycket som möjligt.

Onsdag:Vi hade en jättelång dag, vi slutade 16.05. Sista lektion bar biologyi Det var kul för att vi skulle blanda en massa. Och kolla på teleskopet. Mohaha. Efter skolan hade jag dans. Det gick bra.
Juste på lunchen hade vi nån panerad lax som inte såg så gott ut. Så jag tog bara gurka, Sen så la skulle jag ta vatten. Och tallriken ramlade. Ohh. Sen så tar jag en ny tallrik  med gurka och lite lax.Går ut till matsalen ställer ner den på bordet. Sen så ramlar den. Fatta hur sur jag blev. Ohh.

Torsdag: Det var en jätterolig dag haha. Jag lurade Helena att jag hade brutit bena.

Helena:Hej! Kommer du till träningen?
Jag:Nej
Jag:Jag har brutit benen:( det är sant.
Helena:Va stackars dig<3 ska jag säga att du inte kommer
Jag:Aa jag vet. Nä jag har redan sagt.
Helena: Ok men vad hände?
Jag:Jag sprang ner för trappan. Och missade de tre sista trappstegen o ramlade. Jag har gips ochså
Helena:En gråtande smileys. när kommer du börja träna
Jag:Om typ två månader el nåt.
Helena:TVÅ MÅNADER!! det kommer kännas tomt utan dig! Gråtande smileys
Jag:Haha men jag krm nog att kolla på träningar o matcher ibland. Jag kom hem från sjukhuset igår.
Helena:Ok bra, en glad smiley,
Jag.Men inte idag
Helena:Ok men bra att du kommer att titta.
Slut. Haha. Sen så kommer hon till hallen. Hon ba ``Serah du har inte brutit benen`` Haha vad jag började skratta. Så jädra kul.

Idag har det inte hänt så mycket. Men Nästan alla här hemma är sjuka. Så jag kommer bli sjuk snart! Hehe



Hejdå



Puss<33



Kommentarer
Helena

haha det var kul när jag kom och så var du där haha:D

2009-10-03 @ 09:58:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0