Hejsan! Förlåt om jag inte skrivit nåt idag!

Hejsan!
Jag har inte hunnit skriva nåt idag. Har städat-.- Jättekul men jag kommer få 300 spänn. Det är det värt, faktiskt.
När jag kom hem så hjälpte jag mamma att packa upp maten de hade handlat. Och jag gick och duschade satte på mig de kläderna jag skulle gå ut och busa med :)
 Här kommer lite bilder!
 Sminkningen!
Fin ögonfärg haha<3<3
Lite konstig bild:9
 FUL BILD!!!. Haha men med läppstift,

Halloween outfit!
Kläning- Kommer inte ihåg
Leggins- Gina
Väska- Birmingham
Jupp.
Lite andra bilder som jag tog när jag skulle hämta syrran igår!
Fint fint
<3
 Fjortis 100%. Hahah söt



Hejdå



Puss<33



Ska kolla på film!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0