Tjena. Förlot mig.

Hejhej!
Idag när jag vaknade. Så somnade jag om så när jag vaknade igen så skulle bussen åka om tio minuter. Så smart man kan vara-.-
Men jag skyndade mig. Det kändes som jag hade feber eller nånting så jag kollade. Det hade jag ochså.  Biverkning efter sprutan. Halva klassen var sjuka idag och vi skulle till cosmonova idag. Hahah. Men jag stannade hemma. Hade chill.
Hjälpte mamma. Vi skulle ha lagfotografering klockan 21.00. Jag gick. Det gick väl bra. Hoppas en bilden blev bra. Usch :)
Hahaha. Men nu ska jag sova.
Imorgon slutar vi lite tidigare sen så har jag träning! Basket äger <3!



Hejdå


Puss<33


Kommentarer
Madicken

Allt bra? ;D

Ha en bra Torsag! :)

2009-11-19 @ 18:12:29
URL: http://conler.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0