Tjo

Hej. Idag har jag varit på dagis hela dagen. Det var kul. Vi hade vattenkrig o jag o  Bella var värst asså. I slutändan var det det en hink som hon tog o kastadeöver mig. Snacka om att jag blev blöt!
Här kommer lite bilder. Imorn ska vi åka till nån som jag inte känner. De andra barnen som bor här säger att det är tråkigt o två ska inte med. Blää. Hoppas det blir kul iallafall. O vi måsta åka båt i typ 40 minuter.  Jag paxar för pl´tsen där frame!!!!!11111 Hoppas det e vågor.
 Igår. Mamma hade målat mina naglar.
 Haha.
 Så himla söts. Sandaler!
 Dagis. Alla e så himla gulliga. Sötisar asså<33
 Lite blöt ser ni.
 Aa. Men det kom sand i koftan o jackan bara tur.
 Jag hade den stora men den var dålig. Den minsta var mycket bättre.
 När vi var på väg hem. Söt va, hon ville inte ha stövlar men hon ville ha sandaler.
 Sandaler.
 Jag

 Hon satt på en sån där lövsak. Det bruna e sand.
 Så jäkla söt!!!!!???
 Älskar att fota
 Bara en bild,syran?? Snälla
 Haha
 <33
 En blid??
 Sen ville hon vara med! Den här bilden blev söt på oss båda.
 Känn på det syran. XD
 Le
 Vad håller du på med?
 Haha. Nu kommer mode bilder!
 Haha
 Sur? Ledsen? Glad? Vilken blick?
 Hon skulle härma mig.
 Den där var bra.
 Hon bara skrattar??

 Nu vat det sekvenstagning.


 Haha.
 SuperstarXD. Kolla vilken blick.
 ´Nu var vi i mitt rum, Hon skulle göra spagehti(spegat)  jag kallar det. HIhi, men hon lyckades nästan.
 Puss

 


NU e det slut på bilder.

Hejdå


Puss<33


Kommentarer
Anonym

gud! vad söt din lilla syrra är! snygga naglarana blev... men byebye så länge:)

2009-06-18 @ 21:45:38
matilda

Det va ja som skrev. ja glömde skriva mitt namn:D

2009-06-19 @ 20:44:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0