Hej bilder från idag!

Hejsan!
NU kommer lite bilder från idag.
 Vi är så himla många i familjen att vi behöver två kalender. Som kostar dubbelt så mycket.
 Ena kalendern
 Den andra kalendern:D
 Omg. Min mamma kör bil.
 Japp man ska se kunna se mig men nu gör man inte det.
 Moppekurs.
 Söta jag <3
  Mamma
 Här ska vi kasta soppor(stora soppor!)
 Va rent o fint det är,(n)
 Ser ni den röda saken. Den platar till träden så den får plats med mer.
 Efter det så skulle vi till plantagen o hanla blommor.
En kylväska för 50 spänn. Den e bar också. O fin!
 Så e hela. Så först e det en liten sak där man kan lägga macka eller nåt sen så den i mitten lägger man en is sak ni vet den som håller drickan kall? emn aja. O nedre o där man lägger drickan o sånt. Practiskt e den ochså.
 jag sjunger till sugar.
 Martin Olsson. Man precis köpa vad som helst i stora förpacningar.
 Schyst ride.

 Mamma i telefonen. Nästan som vanligt XD
 Puss mamma<3
Scary ohh
<3
 Fett cool bil
 Mammas nya skylt!!!!!!!!!!!!!!
 Mamma ä du glad nu?? XD Jag äter min banan.
 Bella haha<33
 Fin hand
 Bella o evelin XD
Planen
 Evelin<33
 jag
 tre sko ombyten idagXD
Men nu måste jag avsluta håller på¨att göra lite bilder! Asså Dagis glad sommar o de ni vet.


Hejdå


Puss<33


Kommentarer
Kenneth

Kul att se lite bilder.

Själv sitter jag i båthamnen och skall var vakt hela natten.

2009-06-16 @ 22:10:46
Anonym

snygga skor serah! de passar fin fint på dig!:)

2009-06-17 @ 21:11:48
matilda

snygga skor serah! de passar dig finfint! det va jag som srev det! byebye

2009-06-17 @ 21:13:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0