Hej

Här kommer lite bilder från idag!
 Gullig
 Jag påväg till gatan
 Japp,
 Haha,  vi såg tältar när vi var på väg till stora skuggan
 Japp,vi skojade lite att det var 6c men det kan det inte vara för att(om ni kollar på den hära bilden ovanför) ingen13åring har en motorcykel?? Eller??
 Jag väntade för bussen igår haha:D XD
 Jag o Anna bråkade vem som skulle hålla väskan,hon hade lagt sina saker sen så orkade hon inte,haha Anna.
 Egentligen var vi framme Kolla trädet den var lite konsting för att den var väldigt stor sen så var det en jag vet inte vad.
Vi vann första brännbollsturneringen mot 6c helt otroligt haha. Sen så förlorade vi av 6a,1 enda poäng. Men aja spela roll
Vi frös så himla mycket jag hade ingen känsel i fingrarna så jag kunde knappt röra de.
Först skulle vi åka tunnelbanna hem man sen så ändrade han sig o sa nej.
Anton sa sen att det finns en buss så vi sprang dit. Och det står ej i trafik gud vad man blev besviken man orkar verkligen inte gå när det e så himla kallt.
Men så fråga chauffören vart vi skulle vi sa till typ tunnelbanan sen så sa hon okej så vi fick åka med men Linnea o Amy skulle stanna.
Men Ben sa till chauförren att öppna dörren sen så ropade han på de o de kom till bussen. Det var så himla skönt att  vara nånstans varmt.

Här kommer en konstig bild. Vi var på väg hem. Det var jag Anna,Mimie,Saron sen så kom Voda o satte sig framför honom.

 Oj då man ser inte så himla bra men han sov jättekonstig.
jag ska till Mimies tjejkväll snart eller snart snart snart??
Men jag ska duscha nu så hejdå


Puss<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0