Har precis ätit klart min frukost.

Tjabba, läget?
Jag gick o la mig typ klockan 01.34 och Erik o mamma kom hem klockan 3. XD Jag tror faktiskt att Nala skrekXD Men tyvärr så hörde jag inte.
Jag vaknade  ca 10 nånting. jag  gick ner. Gick ut där vi har stolar o bord o såntXD Kommer inte ihåg vad det heter. Men mamma kollade på Internet om typ att resa till Barcelona. Hon kollade bla bla. Sen så hittade hon nån flyg sen så sa Erik en annan flygbolag. Som var billigare. Men de e inte säkra om vi ska resa. Men jag kan inte komma för att jag åker till Birmingham den 24 juli o kommer tillbaka 10 augusti och flyget till Barcelona åker 9 augusti. Så jag missar det:(
Zache kunde inte heller följa med han skulle typ på scoutläger.
Idag kanske jag ska på bio eller nånting, jag vet inte än.



Hejdå


Puss<33


Kommentarer
Kenneth

Tjabba

Läget är bra.

I dag har jag hjälpt Märta att köra bort ett par last med gräs.

Varmt är det.

I går var jag och Bruno ut med båten och badade.

Sen fiskade vi.

Jag fick en jättegädda som kämpade i 15 minuter innan den kom till båten.

När Bruno skulle lyfta in den i båten var den för tung och när jag skulle hjälpa honom slet den sig.

Den vägde över 10 kilo.

Så det är bara att åka ut och fiska igen.

Roligt att höra att du ska till Birmingham.

Ps. jag läser din blogg varje dag,för den är jätteschyssst. Kolla stavningen bara. ds

2009-06-28 @ 15:14:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0