Godmorgon

Godmorgon!
Jag gick o la mig typ klockan 2 nånting. Jag var inte så trött faktiskt. Men jag vaknade för 29minuter sen.:D Weard, jag vet.
Eh idag vet jag inte vad jag ska göra idag.
Bilderna kommer nu


 Mina paljetter på tröjan. De lyssde i bilen. coolt
 Va gulligt<3
 Ölen som Torbjörn skulle få. 20 styckna från olika länder.

 Länderna
 Länderna
 Jag o syrran med flytväst på. Vi satt längst fram men ville bak när det blev för blåsigt. Jag satte mig bak när det skulle regna som det gjorde när vi skulle åka tillbaka.
 Jag hade flytväst under min vinterjacka XD
 I hamnen
 Det ska vara så så kolla inte upp o ner. :D
 Nu nånstand XD
 Jag när vi var frame. Kolla mitt hår.
 Båten heter Buster XL. Så det blir buster extra large XD
 När vi skulle hem. Vid 22. En sån här stillhet ska man åka vattenskidor XD
 Den dära båten var så himla najs. Den var typ som ett hus. Ugn,badrum,sovrum osv.
 Jag
 Syran. HOn har lite ketchup fläckar på kinden.
 Det var sista bilden.
NU ska jag kolla på lite andra saker.

Hejdå

Puss<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0