Elgö

Hej!
När Johan,Adde,Zache o Erik skulle åka så skulle jag o Bea köpa potatis. För att deras morfar o mormor behövde.
Vi fick ¨åka två rundor.
Men här kommer lite bilder från idag.


 Jag.
 När typ Zache körde typ 5 knop eller nåt sånt genom Vaxholm
 Ser ni vågen?
 Ser ni den nu?
 En konstig båt:D
 Ser ni mitt hår det blev värsta tuppkammen(n)
Men jag satt precis längst fram o jag satt baklänges. O vinden blåser bakom huvudet så håret piskade migXD Det kändes som ett stort rep med vatten som piskade mig XD Ha ha
 Bea<3
 jag, Den dära flytvästen var hur konstig som helst. Ush
 Mina skor, Beas o syrrans XD Söt
 Syrran!
 Fina blommor :)
 Jag igen XDXDXDXD
 Om ni ser så finns det en katt XD Som ni nog inte ser.
 Det var den här katten som gömde sig``Den heter pyssen(stavning?)
 Han hade väldigt många fästingar!
 Några blommor.
 Gissa vad det där är???
Det är där bajset o kisset kommer. ewhh
 Syrran vill att katten ska komma ut. Men den vill inte.

 Hon ba``Kom kom kom kom katten,kom kom kom`` Så hela tiden
 Syrran har häng XD.
Vi skulle gå en promenad runt hela ön o vi hade inte med oss barnvagnen(hemma) så ibland ville hon gå, eller så vill hon att man skulle bära henne eller att sitta på axlarna.
 Mamma har hyrt några filmer
 Kung fu hustle. Ee faktiskt lite rolig :D
 Den här var också rolig.

Det var alla bilder från idag!

Hejdå

Puss<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0