Bilderna från idag!

Hej!
Här kommer bilderna från idag!

 Bruno kör båt. Han försöker alltid vara cool när det gäller att köra båt.XD
 Hej på dig med!
 Kenneth tog med sig pepparkakor. hehe jag gillade pepparkakor XD Jag åt typ allt men det var typ en fjärdedel.
 Jag skulle upp för stegen. Stegen var jättetrög!
 Jag hoppade i!
 Jag vågade inte hoppa men tillslut vågade jag!
 Bruno vill åka o fiska så han tog upp ankaret som var full med blålera! O han lekte med blå leran. Ehw äckligt.

 Jag lite blöt!
 Så himla äckligt!!!!!!!!!!!!!!
 Bruno vill upp så fort som möjligt!
 Han skulle dyka. HA HAHAHAHAHAH
 Kolla på temp. DET VAR  26.6 det var ju egentligen 27 grader. hm men det var verkligen varmt.
 Jag kör båten.
 Bäst asså!
nu äter jag en grape!


Hejdå


Puss<33


Kommentarer
Kenneth

Jag ser inte bilderna.

2009-07-01 @ 07:37:53
Kenneth

Jag ser inte bilderna

2009-07-01 @ 07:39:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0