Bilder

Hej här kommer lite bilder från idag eftermiddag!


 Söta Stina.
 En söt bild på mig Xd
 Vad lagar mamma för gotti got?
 Mums
 Väntar för bussen
 Mamma vill inte att jag skulle använda de svarta skorna så jag fick ha på mig gröna gummistövlar :D
 Min fina nya mobil
 När den e....
 Sidan
 Baksidan
 Man ser inte riktigt men jag pussar den XD <33
 Där kommer den försenade bussen!!
 Nää ni ser inte hur mycket den regnar eller??

 Söta Linna<33
 Jag efter träningen. Det var väldigt få idag
 Ser hur mycket det blåser, jag fick vänta en halvtimme efter bussen.
 Nu kan ni se!?
 Vem vill köpa en bikini??
Nu får ni gissa vem det här e? HOn e med på affisch o hon e med i ett parti men vilket o vad heter hon?

 Hennes mun
 Japp

 Jag!

Nu ska fota min brosa som ska hoppa på bannaner haha.
Jag lägger ut de snart!

Hejdå syns snart!

Puss<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0