Bilder från eftermiddagen.

Hej. Jag var med mina kompisar o kollade på en film som hette baksmällan. Den e väldigt bra o rolig ochså. Haha
Det var jag Gamm,Amanda o Matilda. Här kommer bilderna.
 Haha, Syran var sur på mig. HOn ville att jag skulle komma men jag ville inte. Men jag gjorde det iaf. Hon e söt o gullig liten tjej men ni känner inte henne så bra. Och hon e väldigt envis en som slåss. Haha. Det gör faktiskt ont.
 Mamma byter syrans blöja.
 Glass time. När vi skulle köpa glass så sa mamma att jag skulle ta en piggelin år syyran. O jag o mamma den godaste.En magnum mandel. Hon ville smaka min,(vi satt i bilen då,Syran) Hon ba ``Smaka,smaka,smaka`Så jag gav henne så att hon skulle smaka. Så ville hon ha mer av min glass. Då gav hon hennes piggelin till mamma o undrade vad hon skulle göra med den. Jag sa att hon inte vill ha mer att hon ville ha min. `Gå köp en egen`Sa hon så jag gick in igen o köpte en egen.:D
 Syran. Vad håller du på med?
 Mums. NU är egentligen solen frame!
 Hur äter du egentligen?? :)
 Kolla vårt fina gräs. Det e inte hela grämattan. Inte ens hälften.
 Sysran ledsen :(
Vi fick inte leka med vattenspridaren för att mamma hade lagt gödsel.
 Hon heter Gamm. Jag har aldrig träffat henne,eller känner henne. Men hon e jättesnäll o rolig.
 Matilda. Amandas syrra. HOn e också snäll. O henne känner jag.
 Söt bild<3 Amanda känner jag mycket väl. HOn e rolig o snäll. Undrar vad hon gör med sin hand??
 PÅ toaletten så fanss det en konstig spegel. Mina ben,Amandas ben o Matildas tror jag.
 Jag,Matilda o Gamm
 Om man gick längre bort så blev man upp o ner. Haha
 Alla fyra snygga tjejernas ben. Haha
 Bara mitt ben.
 Jupp.
 Ohh<3

 Japp. Nu ska jag göra, jag vet inte riktigt. Ingen är hemma.
Alla barn e nånstans,ingen sover här idag, av barnen alltså. Va tråkigt men men.
O mamma o syran o Erik e på alvik o har det trevligt. Haha

Hejdå


Puss<33


Kommentarer
amanda

hehe ja kliar mig:S

2009-06-17 @ 22:21:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0