Båt

Hej idag har vi åkt båt!!
Det var jättekul men ingen e hemma:( haha för att Adde o Zache skulle stanna o Bea till sin kompis sommaställe.
Efter allt det där så badade. Det var svinkallt. MItt första dopp kan man säga men jag doppade inte håret.

Nu kommer bilderna

  Lilla sötis3
 Vattnet
 Jag
 Bensin mack för båtar.
 Ehhw va äckligt!
 Taxi båt XD
 Polis båt Xd
 Hen dära vågen var hemsk!!! Jag Adde o Bruno var längst frame. O sen så kom en våg. Först så kom det inte vatten in i båten men andra vågen så kom det in en mamma vatten. Mina jeans blev helt blöta o Brunos skro o strumpor blev helt blöt. Haha
 Jag med solkräm.
Jag e mörkare :(

Ska typ åka o hyra film nu


Hejdå


Puss<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0