Båt! =)

Hej!
Det var jättekul att åka båt idag med Bruno o Kenneth.
Först så körde jag(stolt förare) Jag var faktiskt duktig, tyckte jag. Bruno tyckte att jag var dålig.
Men det var 26 grader i sjön det var så himla najs o varmt. Först hoppade Kenneth i, han brukar lura oss med `` kolla en segelbåt`` brukar han säga o när vi tittar så hoppas han i. Sen så hoppar jag i o Bruno sist. Ha ha
Vi badade rätt länge sen så skulle vi åka o fiska det gick inte så så bra. Inga fiskar kom eller de ville inte eller så gömde de sig, det var bra väder.

Det här var så himla roligt, Kenneth skulle kolla om Bruno hade fått napp så han tog fiskespöet o provade sen så skulle han lämna tillbaks den sen så skrek Bruno``Kenneth`` Gissa vad han gjorde?? han trodde att Bruno hade tagit den så han släppte spöet. Bruno blev jättearg. Så vi fick vända tillbaks, jag hade i min fortfarande sen så kände jag att jag fick napp så jag vevade o vevade sen så ropade jag på Kenneth orkade inte veva. Det kom en lina upp alltså Brunos fiskspö. Han blev väl glad jag blev mest mm vet inte men jag trodde jag hade fått en gädda eller nånting men jag fick Brunos fiskespö. Bruno sa till Kenneth`` Du får rensa den, ja du får rensa den`` Ha ha det var så himla roligt.
Efter så åkte vi att fiska igen men fick inget:(
Kenneth ville hem men jag o Bruno ville bada så jag sa ` Vi åker till hamnen o kör till andra badet nära hamnen!` O det gjorde vi. Jag hoppade i först Bruno var lite feg så jag försökte puta i honom (ha ha) men gick inte sen så kom typ en kille som Bruno kände eller nåt som hjälpte honom att puta honom. Ha ha.
Jag vågade hoppa i hopptornet men den är inte så hög!
Nu är jag hemma.¨
Snart kommer Laura Eriks kusin, hon ska bo hemma hos oss typ en månad eller nånting. Gud va kul om alla barn e borta så kan vi göra nåt om inte hon ska göra nåt. Men men
Nu ska jag gå ut!



Hej då


Puss<33

Ps. Bilder kommer sen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0