5 men jag somnade om o vaknade 5.48. NU är jag helt slut.

Godmorgon för er som e vakna.
Idag skulle jag vakna 5 men jag somnade om till 5.48 så mamma kom o väckte mig``Du måste vakna nu!!`´ jag mumlade nåt o försökte gå upp sen så sa hon``fort``
Ha ha så jag gick upp satte på mig o borstade tänderna. O syran skulle skulle också med,men hon ville inte dricka sin järn så vi sa att  vi skulle gå nu,då ville hon ha. Söta syster.
Så mamma körde mig till brommaplan. Jag gick av o gick utanför macdonald men det luktade bajs o det var kallt så jag gick in där man visar sin biljett
Bilder från den hära morgonen.
 Igår i meangirls.
 Meangirls.
 Puss på dig också syster<33
 Nån konstig figur i brommaplan. Vad kan det Vara?
 Asyl expert, hmm. Läs boken gömda. Den e så himla bra.
 Sopgubben.
 Vickan<33
 Alex<33
 Haha Gunnesh<3333

 Haha, vid platan vi får bollar o tröjor som vi ska ha på.
Jag:Haha,Vickan jag lägger ut det på bloggen!
Vickan: Gör det, o skriv att jag har cheap monday jeans
Jag:Aa visst
HOn skulle ta bollen.
 Snart hemmaXD
 Jag o mina skor.
Nu ska jag o mamma åk in till stan o köpa massa saker!
O fler bilder kommer på oss sen!!

Hejdå


Puss<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0