3 Tim

dddHej!
Om ca tre timmar åker vi mrn Erik måste köra två rundor, vi e väldigt många o alla får inte plats. Men jag vill vara sist. Men jag vet inte än. Här kommer lite bilder från idag morogon ock filmerna från igår.

 Adde kollar på min blogg.
 Big mama Jack is back on black. Den hära filmen var jätterolig.
 Aa mamma hyrde filmerna. Den här filmen var bra men vi hann inte se klart den. Jag o Adde gick o la oss typ klockan 1 nånting. Jag somnade lite under filmen så jag  såg inte så mycket. Min mamma skrattade hur mycket som helst. Haha haha haha haah haahahahahahahaahah.
 Mina vitaminer som jag måste ta annars får jag ont i huvudet. Det är 6 fiskoljor. Den röda e kommer inte ihåt. Men den vita kan man suga eller bita. Den e godast. Den röda e äckligast.
 Det här e min blommoa. Jag tror det e en näckros jag e inte så himla säker på det. Men men ,man vet aldrig
 Uppifrån
 Hehe. Jag skulle kolla i spegeln.
 Syran kommer upp hon vill leka med mig.


 Snygging
 Den där såg lite konstig ut!?
 Lila syster
 Syran sätter på lampan
 Me
 Me agaiN

, Syran låsas gråter.
 Ehh
.
Nu måste jag göra mig iordning!
Jag kanske skriver ett inlägg före jag åker men jag e inte säker!
Och mera bilder krm sen.


Hejdå

Puss<33


Kommentarer
Bea

Hmmmm... Går du in i mitt rum utan att fråga, va? :P

Nej jag skoja bara, det e ok :)

2009-06-21 @ 21:39:08
URL: http://moooonlight.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0