23:38

Godkväll kan man säga.
NU kommer bilder från den hära kvällen.
 Mamma ville att jag skulle ta kort på ingången. Eller där man kommer in.??
 Jag kolalde på picture this. Den e bra.
 Haha
 Haha. Oo popisen lite arg:D
 Ohh
 De tror att de e populärast i hela skolan. Men de e skolans mesar XD

 Den här gjorde jag.
 Haha. Den här gjorde jag ee 2008- juni-4 haha.


Nu borstar jag tänderna för att lägga mig. Jag e   jättetrött. JAg vaknade ju 5 men somnade om.
 O jag tycker synd om er som ska vara vakt på hamnen. Haha. Jag ska nu till min stora sköna säng o sova nu. Ni måste vänta till, ee klockan 4 eller nåt. Haha o då sover jag också.
Imorgon så ska jag till dagis avslutning. Kul hoppas jag. Men det blir det säkert leka med barnen o så. Några slutar nåra flyttar.
Japp. NU stänger jag av datatan. Godnatt.

Hejdå


Puss<33


Kommentarer
Kenneth

Lampan i hallen blev jättefin.

Hälsa mamma det.

Hoppas du sover gott i din stora fina säng medan jag sitter och fryser i hamnen.

2009-06-17 @ 01:55:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0