Hola amigas!

Tjabba människor!
Idag vaknade jag. Nala kom upp till mitt rum. Japp.
Jag sa till henne att vi kunde kolla på hund filmen och det ville hon, sen så gjorde jag frukost, hon ville inte ha.
Sen så kom Zache upp då ville hon inte kolla på filmen längre o då vill hon ha en skink macka, så jag gjorde det åt henne.
Hon åt inte upp hela.
Idag ska jag o Laura åka till t-centralen o köpa vykort eller nåt sånt.....
Vi har fyra blommor som e typ rosa....
 Visst är de fina?
 Jag vet att den hära bilen inte blev så bra. Men det är typ spindel nät runt hela de rosa sakerna sen så finns det pyttesmå gula saker som kryper. Äckligt jag tror det e spindlar men burkar de inte vara röda?? Mamma är inte hemma, men när hon kommer hem så ska jag säga att vi måste kasta de dära blommorna.
USCH


Hej då


Puss<33


Kommentarer
Dr.Onkel

Jag har svarat på din fråga. Dr. Onkel.

2009-07-06 @ 14:42:52
URL: http://dronkel.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0