Hejsan! Pojjsan XD. Jag reser imorgon. :/ Kommer sakna er!

Hej!
Idag har jag inte gjort så mycket. Jag har packat, packat, åkt bil, fått pengar av Kennteh. Det var RIKTIGT SNÄLLT!!!. Tack så himla mycket! Och jag har spelat kort. Med nästan alla. Ha ha.
Nu lyssnar jag på Addes låtar och överför låtar till mp3.
Här kommer bilderna från igår!

 När jag hade typ afro. Men inte riktigt. Jag hade kammat bak. Men det frunkade inte.
 Nala ville spänna sin nalle tillsamans med nallen. Och så här blev det, Ha ha. Lite trångt.
 Det var när vi bilen stannade. Laura skulle typ leta efter nånting. Mamma pratar i telefonen.
 Den kanske hette. Triangel varning?

 En svalkande fanta exotic.
 Ha ha. Hon var lite kort kort kort. Det var när Nala tvättade håret.
 Så söt.
 Nala med klubba. Mums.

 Inte så glad längre.
 Ha ha.
 Jag. Med mitt håt.
 När Nala var klar.
mer bilder sen
 Anton med kepsen.
 Henrik med afro.



Måste äta.


Hej då.


Puss<33


Kommentarer
Kenneth

Kul med bilderna !

Hälsa mamma att det ät ju också ett sätt att få reklam.Bensinstopp mitt i stan he he.

Kom ihåg att ta med pengapåsen att hänga runt halsen.

och var försiktig för det finns mycket ficktjuvar ute nu på sommaren.

Och ha en TREVLIG RESA !

2009-07-23 @ 21:09:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0