Hej hej. Nu kommer massa med bilder vad vi gjorde igar.

 Mina naglar som Maxine gjorde för mig. Fint va??
 Igår så körde vi förbi en indian tempel. Min farmor sa att på  topen på var det riktiga DIAMANTER!!!
 Jag o Tia väntade för farmor. Så vi tänkte ta bilder pa varan med då så kom hon.
 I stockholm har vi siffror. t.e.x 1 2 3 4 5 R. Men här har de. Aa ni ser pa bilden? Konstigt. Men det finns inte i alla bilar.
 Vi tog bilder hos farmorsmor istället.
 Jag.

 Tia.
 Tia. Vi tillsamans igen.
 Bilder på oss igen. Ha ha
 Hon som sitter i soffan  är  Anite. Hon som står upp  är min farmor o hon i bakgrunden  är hennes mamma.
 Vi skulle ta massa bilder.
Vi börjar från raden där upp, fran vänster. Renie, Natalie(Ihon ar gravid, hon ska föda snart) Jennifer, Tia sen så  är det jag. De i nedre raden är Dominic o Lauryn.
 Samma människor igen.
 Samma personer igen bara i den nedre raden så är det en till pojke han heter Thery(Jag tror att han stavas så?)
 Jennifer, Tia och jag.
 Farmor och Anite. Ser ni hennes långa naglar. De är riktiga. Hon hade längre men hon klippte de for bäbisen. Ha ha. Men de är fortfarande långa.

 Ha ha. Farmor, Anite och min pappa.
 Natalie o Anite.
 Natalie, Anite o min pappa.
 Ha ha. Dominic skulle typ  klä ut sig som en tjej. Det blev lyckat. Jag vet inte när det var. Men bilden var rolig. Ha ha.
 Syskon. Pappa och Natile. Och Anite.
 Ha ha. Min pappa ville att Jennifer skulle fota. Och han ville ha huvud foto eller vad man säger. Och att hon skulle zomma. Men hon zommade  inte då tog min pappa kameran och gjorde det själv, Men han tyckte att det inte blev bra när hon fotade. Men när han tog bilden blev det hennes öga och näsa och min pappas näsa. Ha ha.
 Nu var alla uttråkad av att sitta still och le så det blev så här. Ha ha. Det var tve mobiler som ville ha bilder och två kameror. Så man orkade inte le hela tiden. ha ha.
Och det var sista bilden :(

Jag kanske tar mer bilder idag  Men nu har ni fått lite bilder. Eller hur??
Jag ska berätta vad vi gjorde igår.
Först skulle vi till farmors jobb, hon skulle typ göra nåt. Efter det så åkte vi till farmorsmor. Vi stannade lite där och efter det så skulle vi åka och hämta Natalie efter det sa åkte vi till Mary hill och kollade pa lite affärer. Efter det så åkte vi till farmorsmor igen och åt mat.
Det blev ris, med kyckling, dumplin, frittas(Stavning) sallad, och friterad kyckling. Gott gott.
Efter att alla hade ätit så tog vi massa bilder. Sen åkte alla hem.
Nu sitter jag har och skriver ett inlägg. Mohaha


Hej då.

Puss<33


Kommentarer
Kenneth

Jättekul med alla bilder.

Bra jobbat Serah.

ps. Det där med bokstäver på växelspaken i bilen är bara för att det är en automatväxlad bil.Det har vi också ds.

2009-07-29 @ 20:30:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0