Godmorgon

Tjabba!
Idag vaknade jag av att det åskade väldigt högt. Så jag vaknade då. Jag tror att typ nästan alla fönstren var öppna hemma o bilen. Så mamma o Zache sprang typ runt i huset o stängde de o jag tror att Bruno hjälpte till.
Jag kom precis upp när de var klara. Ha ha. Jag har typ tre myggbet som kliar så himla mycket.
Idag vet jag inte vad jag ska göra, det e ju regnigt o blöt så jag kanske e hemma  eller nåt sånt.



Hej då



Puss<33

Ps. Kenneth om Godmorgon:
>Glöm inte att skriva att Kenneth var först att hoppa i dag.
gissa vem som hade glömt nycklarna i bilen så att jag fick åka tillbaks med dem

Svar: Ja ja Kenneth det var Bruno eller hur?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0