Ska vara men Danish idag :)

Hejhej!
Idag ska jag vara med Dana :)
Kul kul. Vet inte vad vi ska göra. Snöbollskrig. Men nu är snöet hårt. men det står att det kommer sol så hoppas att det smälter lite så det blir till kramsnö :S

Venne hur jag tänker men iallafall.

snöbollar i helvetet Hahah
NU håller jag på att överföra låtar till en mp3.
plastikoperation sned näsa skönhetsoperation plastikkirurgi plastikkirurg
huvudlös felbehandling
professor misstag påse chock energiförsörjning pang
 Hahah.
operation gå på nerverna, doktor, läkare, nerver
 Hahah. Killar brukar ha kalsonger vet jag. Tror jag iallafall :P
läkare kirurg operation plåster behörighet Hahaha.
bildskärm ögon tunga Jag tror att han har märkt det??
spindelfobi Snart xD
hungrig hamster Fjortonde :O Lite hungrig?
big brother deltagarens dystra hemlighet Eh... Heheh
pyramid första öken misstag upp och ner Det är inte rätt :D
Den är upp och ner-.-





Hejdå



Puss<33



Kommentarer
Paula

Hhaha:)

2009-12-30 @ 00:24:44
URL: http://shefabulous.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0