Min mobil laste sig igar nar jag fick sms-.-

Hejhej!
Iforigår. Var vi i kyrkan 12.00-14.00.
Sen så var vi där 18.00-20.00  Men det blev mer så det blev 18.00-21.55
Jättekul.
Jag och Tia blev adopterade(pa skoj).
Hon som pratade sa alla barn, alla ah. Så jag och Tia ställde oss upp och några barn, men det var mer barn. Men de stog inte upp . Men hon som pratade menade hennes familj. Hahah men hon sa inte det.
Det var pinsamt. Några minuter senare sa pekade hon p åoss och sa att vi ställde oss upp när vi inte skulle. Så hon adopterade oss :):)
Sen så fick vi en present. Det var en linjal och på den var det en miniräknare.
Igår så var vi mest hemma och handlade lite.
Idag vaknade vi 7.30. Tia skulle till doktorn.
Idag ska jag till Tias hem och sova over där ::)
Imorgon vet jag inte vad jag ska gora!




Hejdå



Puss<33



Ps. Juste jag har lite bilder också.
 Nar man ska checka in eller vad man sager. Så ska man trycka på en skarm. Man trycker datum,månad. Sen sa kommer det vem som ska vara doktorn. Coooooolt.
 Min kusin. Hon ar sa sot.





Hejda!


Kommentarer
Rebecka

Sv:

Hej Serha!



Tack så jättemycket:D



Hoppas du haft en bra dag!



Kramar Rebecka

2009-12-22 @ 16:49:59
URL: http://alltomrebecka.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0