Harem basket. Suck asså!!

Hejhej!
Fick spela match med Nälsta idag. Vi förlorade :(
Men de spelade så himla fult att det inte ens kan vara sant. De svärde, slog. Jag blev så himla arg att jag nästan fick damp. Eller jag fick damp. Hahaha.
Jag hade bollen och 54 stog väldigt nära. Så jag försökte vrida mig loss o skrek låt mig vara. Hahaha. Och hon fick min armbåge i hennes mage. Hahah.
10:on. Usch Hon var så himla elak.
Hon putade slog sa dumma saker. Hon sa till mig. Lär dig spela försvar. Hahah jag skulle gärna vilja slå henne då men gjorde inte det. Jag sa inget tbs heller.
Men jupp vi förlorade :(
På torsdag  åker jag till min pappa. Najs han bor i Birmingham, Storbritannien alltså...
Dagens låt
 Hahahah.

 

 Hahahah. Här sjunger Akon xD

 

 

Nu ska jag vet inte.

 

 

 

Hejdå

 

 

 

Puss<33



Kommentarer
Kenneth

Bra jobbat idag Serah.

Du satte några sköna poäng.

Speciellt var när du sänkte den där färgade tjejen (4)med en armbåge i magen.

Hon slutade ju aldrig att grina.

Vad tuff du har blivit :-))

2009-12-12 @ 18:04:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0