God jul igen. Heheh

Hejhej!
IDAG AR DET JUL!!!! HAR I ENGLAND:)
Nu kollar jag på xfactor. Några är verkligen dåliga. Hahah gud vad de skämmer ut sig. NU kollar jag på, två kusiner som säger att de kan sjunga som Justin Timberland/ Mariah Carey? Whitney Hudson. Hahah men de fick nej.
Idag far man julklappar dag. Najs surprice. Hahah
Nu får ni bilder!

 Små ogon jag har.....
 Haha..
 Tias rum <3
 Katten Brandy. Som är lat. Hahah men det är sant. Han sover hela dagen xD

Hmmm..............................
 Den har bilden var konstig.
 Bussbiljeterna har i England. Jag åkte dubbel buss igår. Hahah det var jätte kul!!
 Han ville koomma in :)
 Det dar ar ett kylskap bara sa ni vet!! xD
 De har annorlunda spisar än vi har, Våra är bättre!!
 Vatten med is! Tummen upp!
 Polisen var nära att arrestera mig. SANT!!!! Hahah skoja bara. Jag hållde krok med min pappa och han ville inte. Hahhah. Sa han sa arrestera henne. Hahah
 Det snoade igår :)
 Jag o Tia skrev massa saker på dubbel bussen!!
PRESENTER <3 Det krm mer bara att ni inte ser!
jag vill oppna julklappar!!!!






Hejdå



Puss<33

Ps. Jag svarar pa inga sms jag far. Hahah. Det kostar pengar!
jag forsokte ratta ord medå , a och o. Men det ar jobbigt!


Kommentarer
Kenneth

Här får du priserna på telefonsamtal.

OBS! de kostar också när någon ringer.



Nya priser inom EU från och med den 1 juli 2009

Som kund hos Comviq kommer du att ringa, SMS:a och surfa med följande priser när du reser inom EU fr.o.m. den 1 juli 2009:



Pris för att ringa upp 4,49 kr/minut

Pris för att ta emot samtal 2,49 kr/minut

Pris för att skicka SMS 0,99 kr/SMS

Pris för dataöverföring 19 kr/MB



MVH

Kenneth

2009-12-25 @ 13:18:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0