Dropp, dropp dropp och mera droppar!

Hejsan!
Idag var det skola. Kort var den. Skönt. Musiken var bäst. Först tänkte jag sjunga men jag ville inte så jag spelade trummor istället..... Det gick jättebra-.- Heheh det gick okej.

När jag kom hem så var jag med gullisen Nala. Lekte lite lyssnade på musik och lite såna saker.
Sen så ville hon baka-.- Och om hon säger att man ska baka så måste man. Hon är JÄTTE ENVIS!!! Haha. Så vi bakade en kladdkaka.
När den var klar så ville hon inte smaka. Hon gick och la sig när vi skulle ta kladdkakan men nu är den SLUT. Hahaha hon kommer inte misstänka någonting. Jag har lite bilder. Men klockan är 00:0 snart och jag är så himla trött.
Äntligen hels så man kan sova ut och så din skönhetssömn. <3




Hejdå



Puss<33



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0