Okej, nu har ni vantat for lange??

Hejhej!
Nu sa kommmer bilder!


 Det har var nagra dagar sen. Nar vi skulle till bion. Det ar capri sun, Kenneth brukade ge mig san dricka nar han lamnade mig till tranningen ibland, men det ar en annan smak.
 Det var i for igar tror jag. Det var sa himla ackligt. Jag skulle ga ut och hoppa pa trampolinen, sa sag jag spindelnat och en gul sak, sa jag gick narmare. Sen sa jsag jag en gul stor acklig spindel. Sa jag sprang tillbaka och sa det till min pappa. Jag fragde om jag fick doda den men han sa nej sa jag hamtade min mobil och tog en bild. Usch det var sa himla ackligt.
 Scen it. Jag vinner alltid men igar sa vann han. Jag lat honom vinna over mig. Mohaha.
 Det var igar. Det blev dagens outfit. Men idag har jag en annan.
 Japp. Jag vill inte fa svininflensa. Sa Maxine kopte en san till mig o Tia. Ha ha. Den ar nastan slut och Tias ar nastan full. Ha ha.
det var allt med bilder.
Jag kunde inte ta bilder nar jag spelade basket for att mobilen var i bilen.
Men idag ar det nog bowling da kan jag ta bilder!



Hej da.


Puss<33


Kommentarer
Kenneth

Tack för bilderna.

Vilken hääärlig spindel, den skulle jag vilja fota.

2009-08-01 @ 14:18:26
yoooo!

Helloooo Woow what that real ? Is that for real?

Love

Mum

2009-08-01 @ 16:06:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0