Läxor, läxor,läxor och mycket mera läxor.

Hej<!
Idag har jag varit i skolan. Vi har inte haft så himla många raster, eller jo det har vi men de var 5-10 minuter långa som är ingenting till oss allafall. Eller vad tycker ni??
Vi fick en läxa idag- Spanska glossor. Som jag kan måste bara lära och stava de. Hehe
Vi har 3 läxor denna veckan. Engelska, biologi och spanska men de är lätta. Jag har tränat på de när jag var påväg hem. Så man kan säga att jag har gjort de.
Förlot förlot förlot. Jag vet att jag har sagt att jag ska ta bilder men.... hehe???
Jag ska försöka det är lite svårt nu.  T.ex om man har rast, som är 5 minuter vem orkar öppna sitt skåp och leta efter mobilen och ta bilder på kompisar som inte ens vill att man ska ta bild på en.
Hehe. Men jag vet inte. Där fick ni ett svar jag vet inte, jag vet inte.
Usch.blää.
Snart sk avi äta middag sen så åker jag till träningen. Som är en timme och en kvart.
Nu ska jag skriva in glossena i glosboken!



Hejdå



Puss<33


Kommentarer
Kenneth

Förlåt heter det !!!

Jag har nog koll på dig !

2009-08-31 @ 19:50:25
Kenneth

Förlåt heter det !!!

Jag har nog koll på dig !

2009-08-31 @ 19:54:13
Yoursooofine^^

japp:D

2009-08-31 @ 20:43:35
URL: http://yoursooofine.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0