Ha ha...

Hej!
Kommentar
Kenneth om Idag!:

Inget att skriva om ?
Vi har inte fått veta hur vädret är.
Ingen bild på dagens outfit.
Här skiner solen och det är 24 grader varmt.
Må så gott!


Svar: När jag läste det där sa började jag skratta. Mohaha.

Hej! Igen.
Vädret har varit väldigt dålig och det kommer det vara hela veckan. regn, regn, regn, regn och mera regn. Eller sa ar det moln och pytte lite sol.
Jag kan inte ladda upp några bilder Jag har inte mobilsladden och jag har inte tagit några bilder :D Idag vet jag inte vad jag ska göra idag.



Hej da.



Puss<33



Kommentarer
Kenneth

Jag kan glädja dig med att enligt väderprognosen så kommer det att bli bättre väder de närmaste dagarna i Birmingham.

http://www.smhi.se/cmp/jsp/polopoly.jsp?d=5236



Har mailat några bilder till dig

2009-08-04 @ 20:40:37
Elsa

sv: tack :D

2009-08-04 @ 21:13:14
URL: http://elsaisgren.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0