Godmorgon!

Hejhej!
Jag vaknade lite tidigt. Som ni ser på klockan.
Idag är det lördag. Najs asså. Ingen skoldag. Yeeees.
Jag vet inte vad jag ska göra idag. Jag kanske ska chilla lite. How knows??
Igår sa jag ju att jag inte var nöjd med mitt hår. Asså jag är nöjd eller det blev lite för kort. Så det ser ut som om jag är en kvinna men jag är en barn. Snart tonåring!! XD
Juste jag fyller år snart jag måste kolla hur många dagar det är kvar till dess!?
Vänta lite............................. Det är 72 dagar kvar så jag har en liten bit kvar. Hehe.

Det är najs om man har en laptop. T.ex på morgorn om man inte vill gå upp så kan man använda laptopen på datan. Som jag gör nu. Har ingen lust att gå upp. Jag vill vara i mitt rum:)  Ha ha lite konstigt va??


Hejdå



Puss<33


Ps. När det är helger kan jag skriva lite mer inlägg och så!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0