De senaste dagarna.

Hej
Fredagen:  Så kte vi till drayton manor(Som liseberg ungefär) Vi var där hela dagen, det var kul. Några åk var verkligen läskiga. Som t.e.x. pocket... nånting sånt Ni vet en lång rak, men t.ex som fritt fall men. Den här var mycket högre. Fy vad det var läaskigt. När den åkte ner så kändes det som om man fick hela kroppen med fjärillar. Usch vi åkte den 2 gånger. AA men det var kul. Jag åkte sammanlagt  19  åk. jag kanske gjorde två  gånger av åken. Eller det gjorde jag. Det är bättre än liseberg, tycker jag.



Lördag: Då åkte vi till vattenvärld eller vad man säger. Det var kul. Jag hade varit där förra året Och Leon var där. Han bor i Leeds. Han ville att vi skulle hem till han. Min pappa tänte om vi skulle gå där. Sen så sa  han ja. Det tog en timme och  hundra år.(mera exakt, en timme och 45min) Vi tänkte gå och spela basket i en park.
När vi var framme i parken. Så ringde han hans kompis och frågade var basketplanen var. Hans kompis sa att det inte fanns nån basketplan. Så vi gick runt i stället. Och kastade bollar på varandra. Ha ha.
Sen sa åkte vi till Birmingham igen. Natalie var i sjukhuset då. Sa vi åkte och hämtade Jennifer och Maxine sen så åkte vi till sjukhuset. Vi stannade till typ klockan 00:00 nånting. Vi kom hem typ vid 1 nånting.
Och klockan 03:15 fick jag en ny kusin. Det blev en tjej och hon heter Kyla och är skitsött.

Från torsdag,fredag och lördag. Så var vi tvungna att vakna 8-7.30
Söndag: Stressig dag.  Säger jag bara. Min pappa vaknade oss typ 10. Jag var fortfarande trött. Vi skulle lämna Tia till hennes mamma. Men jag lyckades komma upp. Så efter vi lämnade tia sa ville jag köpa lite saker. För att det var ju sista dagen. Jag ville köpa mjukisbrallor o tuggumi. Mohaha. Sen så åkte vi till pappas hus. Var där några timmar sen så åkte vi och hämtade Tia igen. Efter det så åkte vi och hämtade Marjore. Sen så åkte vi till sjukhuset. Och såg min lilla söta kusse. Lilla sötnosen asså. Jag har inga bilder än. Jag kommer få den nån dag av min pappa. Efter det så åkte vi tll farmorsmor, och åt middag.  Sen så åkte vi till Maxine. Jag skulle få massa klädder. Ha ha. Fina klädder.
Efter det så åkte vi hem och gick och la oss. Jag var lite tröt när vi jag gick och la mig. Vi vaknade 6.30. Snacka om trött.
Åt frukost. Och sen så åkte vi till Manchester flygplats. Jag läste hela bilresen.
Sen så var jag i flygplannet. Kan man säga. Det var en annan pojke. Som  flög UM. Vi satt brevid varan. Gud vad han pratade. Om mario och harry potter. Hela resan.
När vi var framme  så var det ingen som var där och skulle gå med oss eller vad man säger så vi fick vänta lite. ....................... Sen så kom det en kille. Vi hämtade våra väskor och gick ut där alla människor va :) Min morfar var inte där än men han kom efter 2 min.
Så när vi var hemma........................... Måste bara saäga att det är skönt att komma hem. Borta bra men hemma bäst!!!!!!!!!!!!!!
Jag såg att de hade köpt några nya saker. Nala och Bruno hade bytt rum. Det blev jättefint. Vi har fått nya rullstolar i alla våra rum. Inte alla men aa.
Sen var det dags. Packa ur allt, klädder ner till tvättstugan packa i en mindre väska, lägga de i garderoben igen. Men nu är allt klart.
Det är bara jag o Zache hemma. Vi åkter till stugan imorgon.



Jag har snackat med lilla sötta sötta gulliga syrra.
 Hehe. Jag kommer puss ihjäl henne imorn.

Hejdå!!


Puss<33



Ps. Jag komemr inte kunna skriva i en hel vecka!!!


Kommentarer
Kenneth

Kul att du är hemma igen.

Och grattis till nya kusinen.

Vilken tur att hon hann födas innan du åkte.

Vi hörs Globetrotter

2009-08-10 @ 18:35:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0