Dagarna!

Hej!
Jag kommer inte ihåg så mycket vad vi gjorde men vi badade,bastade, handlade. Åkte gummiring. Det var hur kul som och vi  så åkte vi wakeboard. Det var ochså kul men jag kom inte upp :(
Mysigst mysigt.
Guud vad edt var blåsigt idag när vi åkte hem.
Det var sjukt mycket vågor. Killarna åkte i Kalles båt. Och jag, mamma,Bea, Nala och Erik var det som åkte vi bustern. Mamma skrek. Haha. Jag Bea o Nala tyckte det var kul. Sen så fikade vi i Waxholm.
Erik frågade om jag och  Bea ville sitta fram?? Vi svarade ja. Men Efter ett tag så gick Bea in.  Jag stannade så båten inte skulle luta eller nåt sånt  ?? Kommer inte ihåg. Men jag blev blött, stel och jag fick ont. Guud vad det var skönt när vi var i viggan. Men man måste bära ut sakerna till bilen ochså. Tänk er 8 väskor plus massa ikea påsar för mat och lakan och sånt. Och tänk er tvätten när man kommer hem.
Det känns bra att vara hemma. Man kan duscha normalt. Mohaha.
Snart är det skolan :( Herregud.


Ska kolla på lite true blood nu!!



Hejdå



Puss<33



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0