Bilderna!

Hej!
Nu kommer bilderna!. Från Birmingham och stora saxarön.



 Det var en dag när jag vaknade. Så kollade jag ut på fönstret sen så såg jag en katt. Skit de kan klättra visst!!
 Det var när vi skulle till vattenvärlden.
 Närmare bild.
 Ha ha. Jag står upp

 Nu är det i Sotroa saxarön. Det var fin utsikt.
 Adde läser Frida. Ha ha. Han inget att göra tydligen.
 Alla har tråkigt Zacke gör, jag vet inte vad o Bea tittar upp i luften.
 Vi åkte till siaröfortet. Jag gick ovanpå... Saken XD
 Sen så ville de gå i nån tunnel med den var stäng om man kom ner.
 Nån konstog sak.
 Kommer inte ihåg  vad det hette... Hm. Ni ser mig i vid sidan. Jag försökte komma upp men det gick inte så bra. Hehe
 Mamma o Erik.

 Mamma.
  Söta syster.
 Söta Bea o Nala dricker fanta. Med sugrör. Sötisar<33
 Tummen upp.
 Bea.

 Lilla huset.
 Kalles båt. En regal.
 Många väskor.

 Adde o Zache fixar vattenskidorna.
 AA
Nu var det änrligen slur med bilder. Mohaha.




Hejdå.


Puss<33


Kommentarer
Kenneth

Kul att se bilderna.

Det som Bruno står på är ett kanontorn.

Det andra är ett skyttevärn där man ligger och skjuter i från.

2009-08-17 @ 07:07:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0