Soligt

Tja här sitter jag.... och tråkar faktiskt mohaha men jag orkar verkligen inte plugga,jag hopas att det är de sista av slutet av terminen för om jag ska ha ett till prov ska jag inte sitta som en nörd och plugga till en dum jävla prov fattar ni???
Ska äta melis snart om jag orkar skojar bara ska snart ner äta en macka sen upp igen plugga eller -.- och jag måste byta tröja e fett varmt asså och jag har inte gjort det än :D haha
Vi har batterier hemma men de funkar inte i min kamera och batterierna e nya fett konstigt -.- jag vill ska nog köpa det orkar inte  veta till de är slut.
Men jag säger min outfit utan bild.



Byxor-lindex,Blå
Tröja under min tröja eller aa-Gant Rosa
Min tjock tröja eller vad man ska säga-gant Rosa
Skor-Svarta RCMN skor

Hoppas ni förstår(svarvning?) men aa.
Ska på en dam match tror jag det e kommer bli fett kul för att hela min lag ska med eller nästan sen så kommer Solna viking vet ni vad det betyder jag kommer träffa mina kompisar från klassen de heter Saron och Vida underbara kompisar och roliga.
MOOOOOOOOOOO haha.
Har varit i skolan idag ochså-.- tråkigt det var bara tråkigt lektionerna för att Ben var lite sur kan man säga.

Nu ska jag gå ärligt talat<33


Puss<33


Kommentarer
Carro

Najsig blogg ;)



Puss o Kram//Carro

2009-04-20 @ 19:17:49
URL: http://yourdreams.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0