Min dag

Heej idag jag har jag varit i skolan,vi hade bild första lektion det var kul sen hade vi planerat massa saker till engelbrektsdagen jag ska baka kladdkaka och äta upp alt själv det bestämde vi jag skojar bara men jag skulle baka det så jag bakar på söndag och jag måste göra dubbel sats.
Sen hade vi lunch jag satt me typ 2 personer sen så kom Ben(lärare) sen så gick aa så aa.
Sen så bla bla bla jag hoppar till efter ¨vi har slutat.
Jaa jag Saron vida vi skulle spela basket emn hittade ingen boll sen så hittade Vida en liten boll vi spelade 21 sen så kom. Danne,Sebe, och Alex(kille) och tog vår boll vi ville ha bollen men de bara kastade över den över till de andra men till slut så fick vi vår boll men så tog de vår boll.
Sen så bestämde jag att vi gömde vår boll och jag låstades jaga Vida och hon skulle springa mot deras håll men det gick inte så bra för att de ska (typ) vissa skilllss...killar...verkligen.
Sen så fick vi vår boll och deras.
De fick vår boll på nåt konstigt sätt...hnm...
Ska räkna pengisar så hejdå.


Puss<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0