Komenteraa

Tjo idag har jag varit i skolan,vi hade ett prov den var skit enkelt bara att de här om högtiderna var svårt kom aldrig vad det var sen så gissade jag bara,'
Typ klockan 10.30 kom det en klass från Farsta(alla säger förorts ungar men det e faktiskt taskigt) de var jättesnälla.
Ben sa att vi skulle ta en promenad runt skolgården men liksom vem vill gå en promenad runt skolgården-.- jättekul dahh,men vi spelade fotboll sen det var kul det var mot killarna mot tjejerna och så klart vann de men vi fick ha alla tre lärare det var bra .
Efter det var det lunch det var jägarbiff med hackad nånting det var okej men jag ska börja äta... eller drickande menar jag för att jag vill inte ta sönder min tandställning och det e faktiskt lättare med flyttande,min mamma tycker samma sak.
Äter menar dricker bara morgon o lunch o middag äter jag normalt ska ha det för två veckor:det går nog jättebra:S super duper ruper.
Åkte till frissan idag de tvättade mitt hår och gjorde det bra men jag tvättar håret så klart hemma också men de gör det bättre kan man säga XD.
Sen åkte jag hem.

När jag var hemma ett litet tag sa jag jag åker o cyklar min mamma sa att jag skulle lämna nåt brev om nånting vet inte vad.              
AA så Bea har ju inte använt sin cykel på väldigt läge så man måste pumpa och såna saker?? ni vet?
Så när jag skulle ta fram min cykelhjälm kommer syran
:

Syran: cykla
Jag:Men N...(hon börjar på en) jag ska cykla själv
Syrran:hjälpp meej
Jag:vänta
JAg hjälpte hen och hon vill så himla så gärna cykla.'
Jag:Du får cykla med pappa
Syrran:aah
Jag:men gå dah tänkte jag
Jag: men gå till pappa ocg säg cykla
Hon gjorde vad jag sa hon sprang ut o ropade på ``pappa pappa pappa pappa`` Med väldigt högt röst.
Sen så kommer brosan skrikandes
Nu skiker han och jag pratar
Brosan: VAR FANN ÄR N...
Jag:hur ska jag veta
Brosan.Men du måste veta
Jag:men det var inte ens jag som tog hand om henne!!!
Sen så sprang han och letade och typ framför villan var hon tror jag för han började skrika som en jävla galning han ba mit namn men han har ju en sjukdom tyker verkligen synd om honom.
Sen så kom han och aa bråk bråk bråk orkar inte berätta sen så provade att lägga cykel..ee.. vad heter det som barn citter på bakom cykeln.
Men aja det funkade inte så jag fick åka själv och syrran börja grina som en gris hehaha.
Det var verkligen skönt och cykla känna på luften som ee sen så åkte jag hem.
Vi åt middag bakade en ass gott kaka.
Kollade på talang fett kul nu kollar jag på en konstig film i kanal 6.
Ska kolla på terminator mohaha fett najs eller??
Måste tvätta bort mitt smink.
Imorn så gäller det om vi vinner matchen som jag tror vi inte gör flr att jävla alvik som e bra vinner alltid och de e typ bästa kan man säga på cuperna kommer de etta och vi tvåa men imorn gäller det om vi förlorar e det sista matchen i lions basket cup och det e ju synd!!! såklart men det kommer andra saker som när vi ska tll göteborg o blackeblixten som kommer bli ass kul vår coag sa att den börjar klockan 5 på kvällen sen så slutar den klockan 2 på natten jag blev chokad som fan de andra bara jaja va kul liksom:D men aja ska byta dator min batteri sjunker ochjag tänker inte ladda den igen så det får va lite kvar hejdå.

Puss<33 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0