BILD

Godmorgon jag kollar på en skvaller tidning som jag har läst klart.
Jag gick och la mig typ 00.00 nånting men jag vaknade 06.48 helt sjuk jag trode att klockan var minst nio eller nånting men den var bara 06.48 och jag kunde inte somna om eller lite men jag drömde sen så vaknade jag.

Orkade nte gå upp, ingen var ens vaken så varför skulle jag.
Idag öppnar gröna lund jag tycker det e väldigt osmart att gå till grönan dag pricis när den öppnar för att det kommer hur många som helst och det blir jobbigt att vänta på kön men gå ni som ska gå ni kommer ha det jättekul att vänta??
Det e typ bättre de andra dagarna.
Snart match. Ska snart byta om sen så kommer Kenneth och hämtar mig och kör och tittar på matchen.
VI MÅSTE VINNA,IMORN E DET SEMI SÅ VI MÅSTE MÅSTE MÅSTE:.......


Hejdå



Puss<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0